joi, 4 martie 2010

Recipient pentru topirea gelului de lumanari

De curind am observat o mica revenire a interesului pentru lumanari din gel.
Si tot de curind am descoperit un recipient foarte potrivit pentru topirea gelului (merge si la parafina dar numai ca hobby).
Pentru gel asigura o productivitate satisfacatoare si elimina multe din neajunsurile altor tipuri de recipiente.
Plus ca are un pret competitiv ( incepind de la 50ron functie de capacitate).
Poze si caracteristici o sa dau pe privat pentru cei care imi trimit comentarii cu date de contact, deoarece criza isi face simtita prezenta si in domeniul activitatii pe blog

3 comentarii:

  1. am ramas foarte impresionata de lumanarile cu gel pentru marturi de pe site.M-ar interesa preturile per bucata sau model. Sunt foarte panicata cand vine vorba de marturii Daca esti amabil te-as ruga sa-mi trimiti un mail cu toate detaliile pe care mi le poti da. Iti multumesc anticipat pentru timpul acordat.
    miha19sl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. mihaela vezi ca am trimis raspunsul si e mail sa te uiti si bulk.

    ce pot sa-ti spun despre ele este ca manopera noastra incluzind si materia prima (gelul de lumanari, eventual fitilul) este de 18eur/litru
    adica iei un pahar sau recipient de sticla care ti-ar place, il umpli cu apa, il masori, inmultesti cu nr de bucati, adaugi pretul paharelor si al decoratiunilor si afli pretul
    in mare ar trebui sa-ti iasa cam 5-10ron/buc functie de pahar si decoratiunile interioare.
    sau
    cumperi recipientul si gelul de la noi si le faci singura si te costa si mai ieftin.
    pt preturi da click pe titlul articolului acesta

    RăspundețiȘtergere
  3. boros.anca@yahoo.com


    Poti sa-mi trimiti te rog un mail ? Vreau sa vorbim mai multe despre tot ce inseamna lumanari decorative !

    RăspundețiȘtergere

Sunt sigur ca vreti sa comentati!!!